Sunday, March 22, 2009

Derh! No idea to write a tajuk! wtf!

*sedetik berfikir*

Pulang ke rumah hujung minggu ini.. Memang sangat mengujakan dan best! Awalnya plan nak bangun kul 8:00 pagi...tapi nak dijadikan cerita terbabas sampai kul 12:00 tghari.haha. Ngantuk punya pasal... Sesampai je kat umah. Duk tercongok depan laptop menunggu aku..ibu aku. Walaupun ibu dok sibuuuk tengok korean drama dea,but yet she still really happy to see me..haha. well..i noe u love me ibu! kan2! Sampai je rumah, Nurul, my *BIG* sister dah tercungap-cungap duk depan pintu. Almaklumlah, aku dah janji ngan dea nak beli buku komik Gila-Gila tuk budak bucuk tue. apa lagi! Melompat lah dea...haha. Malam ahad pulak, atuk aku nak belanja makan. Yahooo! best gak r..lamaaaaa giler tak lepak and gathering with my family. I mean all my family members lah. Makcik2,pakcik2 , sepupu sepapat semuaaa ada...*tak semua kot*Memang best, we'all sempat karaoke and happy-go-lakibini together2. haha..

Paling best saat aku yang nyanyi. I sang a song by Samsons: Kenangan Terindah. Haha.. and my aunt said:

Cik Jue: Hey! next year masuk AF8 k!

Alep: Ish! xmau. malulah. (dengan senyuman ala2 Datuk M.Daud Kilau!)

*Bukan cerita dongeng k! It was happened for real!*

Just now lak...I went to FUN FAIR!. Mengujakan. Im like budak2 tadi. siot je! Memang best. Terimbau zaman kecomelan aku sebagai kanak2. *comel x comel tue aku punya pasal* Berhabes puluhan ringgit gak tadi..nak maen game2 yang ada. Tapi harus diingatkan..! Aku tak naek walau satu pun permainan yang ada. Terlalu child-ish r! hahahaha.

*gambar akan di install nanti*

Tomorrow i've to face a college life again. Kalau dulu cam tak best je nak balek kolej. But now..ada *GADIS*.. its become exciting! I just miss u gadis! haha!


Buat Gadis:
Im sorry for everything. Im too terburu2 with u. Did i?? Forget it! I didnt force u to accept me. I noe there is sumone who are really suitable and able to make u happy. Im such a negative-thinker! and bla..bla..bla.. i just hope u happy BE FRIEND with me. I never put any hope on u..But i put all my effort to have u. I'll wait till the time u'll decide. U dun have to worry bout me. I used to be like this. Wait n wait...:)

*Sorry if my word is tooo annoying and merepek kerepek!*
p/s: I hope the *rindu* is for me...:)kidding! Oh no! I mean it! bla..bla..bla..




No comments:

Post a Comment