Tuesday, March 31, 2009

apekebende

12:21am
bilik aku kat umah sewa.
alone here...do i care?

i just dunno how to start my silly story ever. sementara tunggu si terencat tu nak publish new entri dalam blog aku nie.*sejak bile lak aku kongsi blog ngan dea* *tak puas nak kongsi2 lagi ker?!* erm...

entah.
kadang2 aku dah penat. dan saya minta kepada sesiapa yang tak sedar diri tue tolong hentikan :

1.tanya aku kenapa berundur!
*itu hak aku.aku punya jawapan yang hanya aku je tahu., bia kau kata aku pengecut ke apa ke tapi please! shut up!*

2.jangan panggil dea per_____ paham!
*dea xsalah ape2. korang tak tahu cerita yang sebenar. sukeSUKI nak buat gosip bodoh pasal kami*

3.tanya aku tentang perasaan being rejected!
*WTF! i just hate that kind of stupid ever question..bodoh!*

4.pandang aku penuh simpati.
*aku dah bagitahu. aku tak perlukan simpati langsung. pi mampos!*

cukup setakat 4! lain masa aku sambung. tq!


im single, but not available.
*belum masanya okey!*
*wink*
tunggu terencat balek. lembab cam kura2.

15 comments:

  1. boleh nurul atiqah nk comment??

    ermm..
    suka kamu.tabah ! :D
    wtf jgk, siapa yg kata semua itu pada kamu.

    ReplyDelete
  2. sila2. tak salah pun.

    entah.si bodoh itu.
    yela. si bodoh itu.
    hahahahhahh!

    ReplyDelete
  3. ok. repeat 2x. siapa yer. sy juga trtanyer2! aish.. biarin. *huhuu*

    ReplyDelete
  4. tak pikir.
    wat sesak otak je t.
    okey!

    ReplyDelete
  5. alep aku suka cara ko hadapi suma ni..
    ko mmg best la..
    harap kta blh jd kwn yang baik..huhu

    ReplyDelete
  6. damn! omg!
    hahahah..busyra kan..
    syg kamo lebey:)

    kamo comey giler..seriuz!
    tak tipu.
    yeah..best kwn ngn kamo..*best giler2!*


    tq kawan.!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. ahakss...
    jgn puji lebey2,nnt ada org mrh lak..hahaha


    syg kamu jga!!!

    ReplyDelete
  9. eh men syg2 plaksss..haha
    alep! sara still sokong alep k!

    ReplyDelete
  10. ea2.
    saya syg kanu juga sara:)

    trimas! :)

    ReplyDelete
  11. eleeeeeeeh...
    tersalah taip r..
    sioOoT je..
    kuik2!

    ReplyDelete