Wednesday, May 6, 2009

memories and becoming memories...huaaaaaaaaa!

*agak pilu+terharu andai anda membaca entri ini disertai dgn iringan musik kenangan terindah:samsons*


SM TEKNIK SHAH ALAM BATCH 05/06

*sebahagian dak2 class*

hari ni aku nak cite ttg sek. tah. tetibe time belek2 gambar2 yg ade..tetibe terpampang gambar nie. rindu pulok rasa...terimbau saat detik dimana kita berkongsi tawa dan tangisan..*aceceh*. nak sesangat jumpe kome2 yg sengal+blur+kaki gosip+kaki melalak+kaki tido+kaki ngorat+macam2 jenis kaki r....kaki bao busok?? tak de ag stakat nie. bgos2! aku duduk kat tepi tingkap. dok sebelah ketua pengawas yang bengis lagi poyo...hua3! kat class tue..ngn sape je aku tak penah gadoh. semua penah..haha. black+jinggo+makyam+azu..semua tue org yg aku gadoh.. byk ag r., masing2 poyo+sial+nyampah..haha. tapi saat nie kite betol2 tak tao yg kita akan merindui antara satu sama laen. igt x time mate form5..? kite semua tido cam bodoh je dlm class. wat derk je kat si cikgu tueee... haha...black=pengerusi kaki tido. hahhaaa.! kau pun sama mak yam. semua nie..time amek gbr poyo2 baek. mentang2 nak show kat mak bapak gbr nie..hahahhaha! aku rindu kat korang.. jap2.

pengumuman:

reunion akan dirunding semula sebab ada yg xmao g genting okey. papehal aku gtao korang.

tutup cte pasal sek....



pahtu abes spm...aku kena masok PLKN. pergh! agak rasa cam sial+babi nak mampos! tapi rupe2nyer best gak g plkn. rindu gak aku kat korang...yg cambest nyer..aku adalah satu2 nyer budak dari selangor/kuala lumpur kat situ. dats y kat situ nick name aku K.L... haha bodoh an..banyak gak pengalaman kan pengajaran yang dapat aku sedot+bluetooth kat plkn nie. ape2 pon KEM PUTRAPUTRI ALOR GAJAH MELAKA IS THE BEST! huahuahuha!




then...bermulalah kehidupan aku sebagai dak kolej. masok dte jumpe ngn dak2 sengal yg sangat sengal+bengal+cengal+mengal! tapi kat kolej mmg byk r yg terjadi. baaaaaaaaaaaaaaaaaanyaaaaaak sangat perkara yg betol2 berfungsi dlm hidop aku. aku jumpe teman terbaek aku:wawa n qayyuum. aku jumpe dak2 jb+bp yang mmg best+babi+sial r! aku jmp gak dak2 class yg mmg sempoi..! erk! segelintir je... and aku jumpe gak dak2 yg mmg cambest...tak dpt nak senarai semua tapi apae2 pon..korang lah kawan..erk! entah..belom wat hal ngn aku ag..haha.. papepon..

*the best of luck for all of us..!*

7 comments:

  1. perlu ke menti0n nme kami besaw2?huhu~

    ReplyDelete
  2. perlu la wawa..
    kamu due kan teman trbaek alep..hee~

    ReplyDelete
  3. hoho

    mseyh2~

    mulut alep busuk do~

    ReplyDelete
  4. i pon p pkn :p
    cari2! alep dalm gmbr tuh!
    xjmpe laa macha

    ReplyDelete
  5. wawa: wajeb ade doe

    sara: betol2! hehehe!

    kepeng: ye..mekasih juge bongok!

    za8da: sgt rindu kat kau!

    tqa: ayoyo minachi. cari betol2 doe..haha

    ReplyDelete
  6. u looked skema in ur pic in the class..
    comellll....

    ReplyDelete