Sunday, May 10, 2009

Kamasalina Kamarudin


*SAYA SAYANG GILER-GILER KAT IBU SAYA*



pergh! nak ckp sayang tue tak tergambar besarnya sayang aku kat ibu...



*ibu saya baek*

*ibu saya sporting*

*ibu saya minat giler kat tomok*

*ibu saya suker giler2 tgk korean drama*

*ibu saya benci giler kat mawi*

*ibu saya suke color hijao*

*ibu saya garang giler*

*ibu saya caring*



walau macammane pon ibu aku...sayang kat ibu tak pernah sebesar zarah pun berubah. alep sayang ibu lebey dari nyawa alep. aku slalu doa kat Allah..andai di saat ini Allah nak tarik nyawa ibu..... alep mohon sangat2 agar tuhan amek nyawa alep ganti ngan ibu. alep belom puas sayang2 ngan ibu. alep belom puas manje2 ngan ibu. alep belom puas kena mara ngn ibu. alep belom puas nak makan masakan ibu. alep belom tunjuk kat ibu yang ibu boleh bangga dapat anak cam alep..

alep nak ibu tao..



alep sayang kat ibu.



alep tak mao ibu jaoh dari alep!

walau untuk sesaat.



buat semua anak2 kat lua tuue.. walau camne jahat ke atao ape2 yang ibu anda wat yang menyakitkan hati..sedarlah.. tue untuk kebaekkan anda! xakan pernah ada benci di hati seorang ibu kepada anak2 nyer.



ibu..



selamat hari ibu.

selamat sehat2 tok selamanya.

selamat lah tok segalanya!

2 comments: